Photographs With Ann

Na blogu po raz pierwszy nie było mnie dłużej niż tydzień. Może to wina masy obowiązków, szukania inspiracji? Stawiania sobie wysoko poprzeczki (jeżeli chodzi o kwestię jakości pisanych przeze mnie treści)? Jedno jest pewne - nie próżnowałam! Mam milion pomysłów na minutę a na wykonanie nie chce mi się poświęcić chociażby sekundy. Podobno "twórcze i kreatywne umysły" tak mają. Czy to dobre? Ocenę zostawiam Wam.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami - tym razem mojego autorstwa, a pozować zgodziła się Ania. Sceneria jakże uboga - różowa ściana mojego pokoju. Jednakże - czy nie w prostocie drzemie siła? Sesja wyszła co prawda spontanicznie, ale mam nadzieję, że na bardzo spontaniczną nie wygląda :) Starałam się uchwycić to COŚ, co zawsze wychodzi po zrobieniu każdego ujęcia. Nie wiem jak Wy, ale ja ogromnie wczuwam się w każdą fotografię, analizuję ją kilkakrotnie (to chyba zostało u mnie na stałe po 8h języka polskiego w liceum, ale wspominam to bardzo pozytywnie) i staram się zrozumieć, co mogło zainspirować fotografa, co dostrzegł w modelce bądź miejscu, w którym się znajduje. To dobra zabawa, ale jednocześnie pewna refleksja, bardzo osobista, bo zauważmy, że każdy z nas inaczej reaguje, interpretuje obrazy i otaczający nas świat. To uważam za najpiękniejszą rzecz- posiadanie własnej wrażliwości na piękno.

Wracając do samej sesji, bardzo podobał mi się kontrast błękitu sukienki i bladoróżowych ścian. Delikatność i pozytywna energia biła od mojej modelki praktycznie całt czas. Ania, która pozowała mi dzielnie, wykonując nieraz dość specyficzne polecenia, stwierdziła, że zdjęcia bardzo jej się podobają. Ja też widzę w nich to coś, starałam się pokazać to także Wam. Nie mogę pozwolić sobie na napisanie, że jestem wyłącznie laikiem w tej dziedzinie, ale te fotografie w jakiś sposób mnie urzekły.
Napiszcie mi koniecznie w komentarzu, co o nich myślicie i co Wy na nich widzicie :)


Zdjęcia są moją własnością, nie zezwalam na ich publikację bez wcześniejszego zapytania.
modelka: Anna Reksulak













Komentarze

  1. Energia i zamiłowanie w każdym zdaniu :) mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle dobry, interesujący tekst. zdjęcia ładne, proste i przyjemnie się na nie patrzy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia Ci wyszły. Modelka też piękna :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka i cudowne zdjęcia. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, zwłaszcza te czarno-białe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy! ;)
    zapraszam przy okazji do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty