Love - Art - Architecture

Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy lubują się w sztuce - dla jednych jest ona kompletnie niezrozumiała, pozbawiona sensu, nudna. Ja należę do grupy zgoła odmiennej - sztukę i architekturę uwielbiam i tutaj pozwolę sobie na krótki wstęp, od czego to zamiłowanie się "wzięło".

Mając 13 lat po raz pierwszy byłam we Włoszech - kraju bardzo pięknym, bogatym w zabytki, różnorodne muzea i galerie sztuki, a co najważniejsze - w historię. Nie będę pisała tutaj eksperckiego wywodu, ale moje uczucia, jakie towarzyszyły mi, gdy po raz pierwszy zobaczyłam Rzym, Wenecję i Florencję.
Wierzcie, lub nie - gdy zwiedziłam Koloseum, Plac Świętego Piotra, Plac Świętego Marka, katedrę Santa Maria del Fiore oraz Galerię Uffizi (we Florencji) byłam już pewna, że to początek szczerego uwielbienia dla sztuki i ciągłej chęci zagłębiania wiedzy - to zostało do dzisiaj.

Poniżej chciałabym podzielić się z Wami paroma zdjęciami, które mam także na moim Tumblr
( cukiereczky.tumblr.com ). Nie ukrywam, że mogłabym godzinami siedzieć, wlepiona oczami w ekran laptopa, przeglądać blogi o powyższej tematyce. To dla mnie najlepsze odstresowanie i odskocznia.

Mam nadzieję, że chociaż rzucenie okiem da Wam chwilę przyjemności. (źródło TUMBLR)

















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty